Eftermiddag

Hurr durr
Har bestämt mig för att strunta i jakten på den perfekta guldiga nyansen och fortsätta ha platina som jag har nu.
Har två paket färg som ska återlämnas så på söndag ska jag ta en tur till kicks och ica Maxi.
Köpte den där HerbaShine innan men den fanns bara i 800 och nu när jag kom hem så ångrade jag mig, är jätterädd att det kommer bli för mörk och det är no way att jag kan bleka mitt hår igen ifall jag blir missnöjd.

Känner mig rätt nöjd ändå som det är. Man mår så bra som det är när man precis tagit hand om utväxten, visst är egentligen i behov av mer hår men det får bli nästa månad.
Insåg dock att jag bara kommer ha typ 1500 kr kvar när jag betalat alla räkningar så jag ska verkligen snåla i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback