Härlig helg

I torsdags var jag lagom partypepp och frågade Karin Karino om hon inte ville hänga med på
avskedsfest på Lust för Arvika. Ingen jag kände skulle dit och jag trodde nog egentligen inte Karino skulle kunna heller så jag blev mega glad när hon faktiskt kunde.
Några timmar senare kom hon hem till mig och vi hade mysig hemma förfest och lyssnade på musik och pratade.



Två bilder jag helt sonika snott från Karinos
blogg

När vi väl skulle ta oss till Lust var det inte den enklaste saken i världen, trots att vi hade gatuadress och frågade om vägen lyckades vi inte hitta. Det var kallt ute men ganska trevligt ändå. Ett par killar frågade bla mig och Karino om vi har tvillingar. Lite kul med tanke på hur sjukt olika vi ser ut men troligtvis berodde det på de liknande platåskorna, handhållandet och det blonda håret.
Hur som helst så träffade vi på min vän Daniel som visade vägen, tack och lov.

Väl inne så var stället lite väl varmt och trångt och dansgolvet ganska tomt stora delar av tiden.
Hälften av folket satt ute och trängdes vid de få borden som fanns men vi var främst inne.
Dansade till stora delar med Iesus och Sanna och flummade runt med annat trevligt folk.
Sista bussen hem till mig gick lite väl tidigt så vi fick ta en spårvagn upp till Redbergsplatsen och gå därifrån vilket gick ganska bra trots att jag lyckades stuka foten.

Dagen därpå hade jag extremt ont i foten och kunde knappt gå på den. Skulle ut till Hönö och hade tur efetrsom Mikael och David sovit hemma hos oss så jag kunde få skjuts med dem hem.
Hade en mega mysig dag ute på ön, även om det mest regnade.

igår var jag på mysgrillkväll och idag vaknade jag upp med halsfluss. Kul, väldigt kul.
Det känns lite som om någon sitter med en tändare inne i halsen på mig och jag känner mig febrig.
Var tvungen att sjukanmäla mig för imorn och tisdag :( Inte kul. I need the monies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback