Megamys

Hade typ världens mysigaste dag med Anna igår<3
(Bianca var givetvis också med)
Först satte vi oss i Vasa och åt mums mums från Yammy.
Sen drog vi vidare för lite äranden så som Kawaii, nordstan osv.
Efter det köpte vi glass och satte oss i Vasa igen och myste.
Lite senare blev det cider och utsikt över kanalen och efter ett tag var det två random killar som joinade oss helt random, men det var rätt roligt det med XD

Väntar spänt på alla bilder som Anna tog igår. Lovar bildbomb när de kommer!

Så länge får ni nöjarer med några bilder från mig

Fick min födelsedagspresent! Haha pappret kan inte bli mer Anna XP

Den innehöll den här sjukt söta katten, som redan sitter ich dinglar på min nyckelknippa^^

Pool party snart igen?
Min förra madrass dog tyvärr senaste gången vi hade poolparty så nu har jag äntligen införskaffat lite nytt.

Och så slutligen ringen från kawaii till min milky outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback