Nio timmar

Ni anar inte hur trött jag var efter mitt nio timmars pass igår.
På slutet var jag så förvirrad att jag knappt visste vad jag gjorde. Men vi var ett bra team som jobbade och det är alltid skönt.
Med tanke på att Iron maiden spelade igår och vi ligger precis vid motorvägen så hade vi under stora delar av dagen kö ner till dörren.
Sånt är alltid väldigt stressande men man får försöka och ta det lungt ändå och inte stressa upp sig för mycket.

Hur som helst så taalde jag även med Terese om mitt schema för augusti och hon lägger in mig på tre vardagar så då behöver jag inte oroa mig för att varken närcon, Jespers och Saras bröllop och Svanis stuga (om det nu inte var på en måndag :S)

Nu ska jag strax gå till jobbet igen. 10-19 idag. Tror det är ett lite softare pass. Men jag vet inte riktigt. Hoppas Guyta jobbar idag igen, vi är verkligen ett bra team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback