Nytt McDonalds?

Har så himla ont i fötterna efter dagens jobbpass.
var mest i lobbyn idag och städade, antar att det är därför jag har så ont, har gått omkring en massa hela tidne liksom.

Hur som helst så har jag goda nyheter!!
Jag ska troligtivs få börja jobba på McDonalds på Nordstan. Det är det mellanstora som ligger nästan precis jämte systemet.
Det har stora fördelar:
*Öpnnar tio och stänger åtta
Fattar ni! Man kommer aldrig behöva börja tidigare än tio och aldrig senare än åtta! Så himla skönt, det blir liksom aldrig mer, "Nej jag kan inte gå ut ikväll för jag jobbar i kväll/tidigt dagen därpå"
*Ingen DT!
Behöver inte oroa mig för att göra bort mig i dt:n längre!
* Det ligger lite undanskymt och brukar ofta vara halvtomt
I alla fall när jag har varit där, visst det har vart mycket barnvagnar och dylikt men det gör inget. Så skönt att slippa kö ner till dörren och liknande.

Jag är jättenyfiken på hur de har det med sina jobbtider.
Det här är ju ett privatägt McDonalds så det skiljer sig smått från det jag jobbar på nu. Vi var privatägt en gång i tiden och då var tiderna mer strukturerade. Vi som var timmanställda jobbade oftast 12-17 eller 17-22/23 och de som var heltidare jobbade typ nio timmars pass.
Jag skulle gärna jobba runt en fyra fem dagar i veckan. Då lär jag få in så att det räcker! Wii
Sitter och väntar på att chefen ska ringa nu bara.

Jag ska dock jobba klart mina timmar för i juli men det är inte mycket, 6 timmar imorn, fem på onsdag och sen ett kortare pass sista dagen i juli.

Kommentarer
Postat av: Magda :)

Vad roligt!! Grattis :) Då kommer vi jobba som grannar (Jag jobbar ju på Classe mitt i mot)

2011-07-18 @ 21:17:52
Postat av: Susann

Gick du dit och lämnade ditt CV eller hade de en ledig tjänst publicerad någonstans? Hur gjorde du? :o Väldigt nyfiken ^^

2011-07-31 @ 00:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback