Paketdag

Idag hittade jag två små paket i brevlådan och en avi!
Blev superglad och höll tummarna för att det skulle vara mina milky chan jsk:s
Gick ner till Torp för att plocka ut det och hela butiken var fylld med massa danska gothia cup:are.

Hur som helst så kom jag hem och öppnade paketet och upptäckte till min stora besvikelse att klänningen var rosa och inte vit! De hade skickat fel :(
Blev så ledsen att jag kastade paketet ifrån mig. Kände mig verkligen nere eftersom jag vart så nöjd med att äntligen ha hittat den här i vitt.

Hur som helst så var den svarta dazzling så det var en liten tröst.


Fick även hem mitt söta rosa stjärndingel som kom i en söt påse med glittriga hans och greta stickers


Och så supersöt bunnytejp på påsen!
Åh allt hade varit så perfekt om jag bara hade fått hem min vita klänning.

Mailade säljaren och påpekade detta och hon beklagade det hon kallade "missförståndet" och sa att de aldrig ens hade haft den klänningen i vitt nånsin. Jag undrara bara VARFÖR HAR MAN DÅ EN STOCKBILD I VITT? Då får man ju vara väldigt tydlig i beskrivningen om att det här är en rosa klänning. Vilket de inte alls hade varit. Så nu får vi se vad som händer.
Eftersom jag vet att Karin Karino varit intresserad av den här frågade jag henne om hon ville köpa den så vi får se hur det blir.

Ska nog trösta mig med att köpa Sugary Carneval i svart i så fall. :( Buhu.
Jag och Candy som skulle twinna. Visst det kan vi göra ändå, men det hade ändå varit väldigt kul om vi bägge hade varit vita.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Åh gud vilken fiin!!

Alltså jag vet inte varför jag säger de här men, fan så många frågor (i bdb) om den är replica eller ej !

Verkar som det finns många lolitor som bryr sig FÖR MKT om vad andra har för märke/bär fejk eller ej..

Tycker du är grym som vågar stå för det du tycker om just replicor. Varför betala flera tusen när man ändå inte är ultramega seriöst..



Du får räkna med att jag kommer bomba med foto på närcon iaf!

Postat av: Candice

Klart vi kan twinna ändå <3

2011-07-25 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback