Lilla Viggo

Nu har jag packat ihop nästan alla Viggos små saker.
Känns så sorgligt. Det har avrit underbart att ha honom här.
Jag märker att han fattar att något inte stämmer, han går och kollar i påsarna som står i hallen och just nu sitter han i mitten av trappan och jamar för fulla halsar.

Jag kommer sakna honom så.
När han har åkt ska jag ta tag i storstädningen.
Det ska dammsugas och våttorkas, alla ytor ska torkas av ordentligt och så ska sängen renbäddas.
Det kommer verkligen vara tomt i sängen i natt. Fast jag kommer nog sova lite bättre. Viggo tycker ju bäst om att sova på mitt ansikte och så spinner han jättehögt så ibland kan det vara lite svårt somna. Men det är ändå så värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback