Midsommarfirande

Vilken härlig midsommar jag hade!

Hela huset fullt med söta vänner! Vi trängde ihop oss inne i köket och dukade upp två bord (bla mitt lilla soffbord, så det fick bli golvplatser för några, det är ju så lågt) och så åt vi massa nom nom, var ute i trädgården med och grillade! Bea och Svanis gjorde awesome vegetariska spett och Nalle hade som vanligt med sig fancy saker som hemmagjord glass och rökt älg sallad.


Det var framför allt Bea som hade hand om grillen

Jag klättrade upp i ett träd

Nalle hade gjort awesome jelly shots med körsbärssmak som jag blev helt kär i!





I alla fall så skulle vi egentligen åkt till Ammi innan vi skulle ut på Berså men vi hade så trevligt hemma hos mig så vi bestämmde oss för att ses på stan. Sagt och gjort, vid elva tiden träffades vi utanför bersås men då hade Ammihjärtat snubblat på vägen in och skrapat upp både armar och ben den stackarn och då tyckte inte vakterna att hon passade in så vi kom helt eneklt inte in. Först åkte vi ut till Kellys och tänkte "Bättre än ingenting" men sen var det sent. jag gav upp där nånstans och efetr en korv på Pressbyrån drog i alla fall jag och Soot till Kim dit flera av våra vänner hade åkt tidigare. Nalle gjorde awesome drinkar och på det stora hela var det en fantastisk dag!

Gjorde väl inte jättemycket att vi inte kom in på berså egentligen, det var väl mest det att jag hade klätt upp mig som kändes lite surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback