Min helg

Vilken underbar helg jag har haft!
Nu är det visserligen redan tisdag men eftersom jag har lov känns det som att allt är en enda stor helg!

Hur som helst så hade jag en fantastisk födelsedagsfest på fredagen. Vi blev ju som sagt inomhus pga av vädret. Sen var ju vädret ganska fint i alla fall så vi satt ute i trädgården någon timma och grillade!

Jag tog inga bilder alla faktiskt, hade inte en tanke på det men ska se om jag kan få lite av Patriks bilder senare. Huset var fullt och alla var verkligen på partyhumör så festen var sjukt lyckad!
Sista personen, Elena, gick runt halv fyra, och sen hade vi ett gäng som stannade över natt.


Här är en bild från när jag öppnade presenter. Fick den här mysia one picen från Bunny, Jokaim, Bea och Svanis <3 på ryggen hade Bunny ritat en kanin, en katt, en häst och en Nalle! Så himla sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback