Phu

Phu kom precis hem från stan.
hade jag trott att jag skulle få inspiration till ikväll hade jag helt fel. Det verkar vara småblommigt som gäller just nu. Småblommiga shorts, småblommiga toppar, småblommiga klänningar, tja ni fattar. Och är det något jag hatar så är det ju småblommigt.

Men men, efter att jag har ätit upp mina stekta (allt för saltade) nudlar ska jag ta och exprimentera med både hår och kläder. Har smått ångest över håret med. Hm.

Hur som helst så verkar vädret vara ganska fint. Faktiskt så fint att man hade kunnat vara ute, men nu har jag ju beslutat mig för att vara här hemma hos mig så det får vara. Hoppas i alla fall att vi kan vara ute på våran tomt en hel del! WIN! Helt ärligt så har jag bara varit ute på tomten en gång, haha.

Kommentarer
Postat av: Sabina ☆

sv. Tack :) Jag älskar också geo nudy serien <3 Nu har jag bara de gråa men jag skulle vilja ha de andra färgerna också. Men du borde prova grå linser, jag tror också att det är en färg som passar de flesta^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback