^_^

Idag har jag varit uppe hos bästa Ed och fixat med min navel för förhoppningsvis sisat gången!
Det är alltid lika trevligt att vara där. Vi var där i nästan två och en halvtimma och som vanligt blev det mycket religionskonst. Han är så påläst så det är inte klokt.
Ser redan fram emot nästa gång då det är dags att pierca nästa öra! Sen ska jah snart börja töja mitt ena hål med^_^

Ikväll ska jag faktiskt till Rockbaren. Det känns lite konstigt men lite kul. Har inte varit där på hur länge som helst. Det är ju verkligen inte mitt favoritställe. De spelar så fruktansvärt dålig musik och så har de alltid på väldigt hög volym. Men det blir säkert trevligt. Det är kul att det alltid är så mycket folk där!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Oj, vad har det varit för fel med din navelpiercing?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback