Borås Borås

Wihi!
Nu är jag i Borås för första gången på över en månad.
Känns fint och tryggt och ligga i mammas och pappas säng och se på när de håller på att packa inför imorn då de ska åka till Gran Canaria.
Själv har jag knappt fattat att jag åker till Armenien på tisdag :O
Tiden går så fort. Var och växlade pengar innan idag och då kändes det lite mer nära i alla fall.
Annars tänker jag helt ärligt mest på alla kläder jag vill ha
men shyyy det ska vi inte tala högt om nu.

Åh satt och tittade igenom massa gamla bilder på den här datorn innan och jag DÖR lite av saknad när jag ser bilder på mitt röda hår.
Alltså jag älskar den här rosa nyansen jag har nu och den passar jättebra till min rosa-svarta-period men hade jag kunat ha de här kläderna till mitt gamla vanliga röda hår hade jag inte tvekat en sekund faktiskt :P
Inte bättre blev det av att Soot prövade SFX:s underbara Nuclear Red som verkligen var stunning! Har nog inte sett någon snyggare röd färg, helt ärligt! Den lyser med i UV så det ska bli kul att se hur den ser ut sen.
Men jag är nog kvar som rosahårig ett bra tag till. Gillar verkligen den här nyansen som jag har nu:)


Jag, i januari eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback