Ears

Buhu kan inte hitta min plastficka med alla mina navelsmycken nånstan :(
Hade med den i min ficka (! dumma mig som inte la den i väskan utan i fickan) när jag var uppe hos Ed sist
och nu hittar jag den inte. Har letat hur mycket som helst.
Var saker för flera hundra däri och flera smycken som jag verkligen letat/kämpat för att hitta.
Hoppas verkligen inte jag tappat den utan lagt den nånstan här hemma.

Jag mår i alla fall mycket bättre idag.
Inte tillräckligt för att börja göra saker men jag känner mig verkligen piggar i kroppen.
Kommer dock hoppa över skola och praktik imorn och bara ligga och vila och försöka bli frisk.
Tänkte börja töja mitt öra innan när jag duschade, eftersom jag fick hem de sakerna jag beställde häromveckan men det gjorde ont och kändes inte bra och med tanke på hur sjuk jag är orkade jag inte pusha förmycket.
Utan istället satte jag i två av de här

Fast jag bara hade beställt en fick jag två, så det var en nice surprise!
Tycker det ser jättebra ut faktiskt.
Dock såg den rosa hästskon inte klok ut i näsan. Kulorna var sjukt mycket större än på min andra lilla hästsko och eftersom den är så ljust rosa så syns inte själva skon utan det ser bara ut som jag har två stora bollar :S
Byter tillbaka imorn eller så testar jag min hästsko med koner i blackline som jag köpte för typ ett år sen.
Vi får se^^

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv; Skicka länk så kollar jag när jag är där nästa gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback