Free lenses

Woho!

Jag gjorde två stycken youtube reviews för det företaget jag brukar köpa circlelenses ifrån eftersom de skulle välja ut de hundra bästa och så skulle man få ett gratis par linser som tack ifall man blev utvald!

En kväll efter jag hade fått hem en beställning gjorde jag två, ganska dåliga reviews i dåligt ljus och dålig kvalité osv men när jag kom hem ifrån Stockholm hade jag fått ett mail där de tackade så mycket och gav mig en kod som gällde för två par valfria linser från hela deras sortiment!

Gissa som jag blev glad.
Ville med en gång beställa Dollyeye:s blåa linser men de var slut, likaså de gröna så jag valde deras violetta.
Ska bli mycket spännande att se hur det kommer se ut på mig


Hittade den här bilden på photobucket.

Sen valde jag ett par andra som jag vart sugen på ett tag

Det blir säkert jättebra! Synd bara att jag inte hinner få hem det innan Armenien!
Det är helt sjukt att jag åker redan på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback