Picture post!

Vickan hade heller inte så månag bilder. Men här kommer några få från förfesten i alla fall^_^


Här är jag innan jag hade bytt om. Jag blir fortfarande förvånad när jag ser mig själv på bilder och har rosa hår. Känns weird men börjar verkligen trivas i det

Bea aka Faye från Mirrors Edge

Soot i sin Fall out utstyrsel

En sjuukt söt Vixs i form av en todette! Hon hade lätt en av de sötaste outfiterna på stället.
Jag blev lite kär i henne :O


Fick äntligen testat om mitt hår lyste i UV! och det gjorde det minsann!


Dagen därpå var det ju Soots birthday!

Här testat han det nya HTC skalet han fick av mig^_^

Det blev rätt trångt under surprise partyt men det var väldigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback