Poison

Hello!

Kom ganska nyss hem till Vickan och nylagad tacos, Nom!
Det är tur att man har en liten Vixskatt som tar hand om en när man kommer hem från en hård dag på praktiken.

Möttes i alla fall av det här när jag kom hem häromdagen

Har sett fram emot de där Kreepsville spännerna så mycket! Fick även med ett jättegulligt kort där de tackade för beställningen, tycker det är så mysigt när de tagit sig tid och skrivit för hand.
Sen fick jag även hem den hårklämman till vänster som jag av en impuls köpte när Karino var här en kväll i Januari.
Mailade dom för drygt en månad sen för att klaga nu när jag fick den hade de skickat med ett par extra små hello kitty spännen och en liten lapp där det bad om ursäkt för besväret. Sånt uppskattar man ju med väldigt mycket som kund :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback