Socks

Happiness



Igår när Vickan och jag skulle gå till bussen såg jag att de låg en påse nere vid Aronssons.
Jag har sett den innan men inte tänkt på vad det var, nu i alla fall lade jag märke till att de faktiskt låg ett par sockar i och vid närmare titt såg jag att de var mina!
Det mest troliga är de trillat ur väskan när jag skulle gå upp för trappan.
Win win!

Kom precis hem från Bunny och Joakim! Vi har myst hela kvällen och pysslat med outfitsen för imorn.
Visst, jag är väl inte jättenöjd med min, har inte lagt ner så mycket tid, pengar eller energi för att det skulle kännas klockrent men det känns i alla fall okej. Och okej är mycket bättre än att det känns dåligt!

Kommentarer
Postat av: Karino

Åh, härligt att höra! <3

Postat av: Bumbi

Supersöta socks! :D

2011-03-07 @ 08:20:25
URL: http://annabumbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback