Antagningsbesked

Tänkte bara berätta att jag fick hem mitt antagningsbesked idag för sommarkurserna.
Till min stora besvikelse kom jag in som reserv nummer 21 (!) på mitt förstahands val, Disney kursen. Det kändes lite surt. Andrahands valet var ju fransk filosofi under 1900-talet, där kom jag in som 1 reserv! Så det kändes ju bra.

De kurser som jag faktiskt kom in på var fantasylitteratur och God Bless America, Kristendommens utveckling från George Washington till Barack Obama. Den kursen vill jag i dagsläget absolut inte läsa så i nuläget hoppas jag på att komma in på filosofikursen eller Pär Lagerkvist kursen där jag kom in som reserv 4. Men men vi får se.



Idag såg vi förresten vår käre stadsminister på Kungsportsplatsen vid valstugorna.
Jag tog en jättedålig bild

Kommentarer
Postat av: andréa

gud vad underbart hår du har! jättefint :>

fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback