Defy

Min mobil har ju under den senaste tiden nästan helt gett upp.
I helgen hoppade ena haken av/ur på skärmen så den hängde lös i bara en arm. Jag lyckades dock trycka tillbaka den men nu hänger den helt lös och den har börjat glappa igen med laddaruttaget och för att inte tala om hur seeg den är.

Därför har jag (pappa) beställt en Motrorola Defy

Enligt Soot är den jättebra och den har Gorilla glass display som är något av de bästa på marknaden.
Det är nästan omöjligt att repa och skadas inte det minsta av att tappas i golvet (säger tre i alla fall)
Jag kan knappt vänta tills jag får hem dem. Ska bli underbart att få en android mobil och pekskärm. Nu gäller det bara att vänja sig vid den typen av tangentbord osv.

Beställde även den här underbart söta skalet för att piffa upp den till max

Kommentarer
Postat av: natalia

vart bässtelde du skalet till din motorola defy?



svara gärna i ett inlägg på min blogg

Postat av: Lovisa

Åh gud så fint skal ! Har letat jättelänge efter fina skal till min motorola, men jag har inte hittat någon. Förrän nu ! Vart köpte du den ?

Svara i min blogg tack. :)

2012-02-13 @ 18:19:06
URL: http://quqen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh gud så fint skal ! Har letat jättelänge efter fina skal till min motorola, men jag har inte hittat någon. Förrän nu ! Vart köpte du den ?

Svara i min blogg tack. :)

2012-02-13 @ 18:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback