Everything

Så då var hela konfirmationen avklarad.
Igår var Vixis och jag med på två konfirmationsgudstjänster och deltog och hade oss.

Under gudstjänsten spelade de upp både drama och sjöng sånger.
Starkast under hela konfirmationen var nog när faddrarna (aka hjälpledarna) spelade upp dramat till Lifehouse låt "Everything"'
Jag tycker personligen att det är ett oerhört gripande drama och blir alltid tårögd när jag ser det.
Slutet är jättestarkt.

Här är en uppspelning av dramat som jag hittade på youtube

Kanske känner jag mig så berörd för att jag ibland känner igen mig. Kanske inte riktigt i de exemplerna som visas här, men ibland känns det som att det är så mycket som skiljer mig från Gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback