Jobb?

Woho!!!
Jag kanske har sommarjobb på g nu i alla fall!
Min käre klasskompis Kehn har precis fått jobb på landvetter som en sån där som samlar ihop väsk-vagnar och de hade tydligen behov av flera så jag bad Kehn kolla om de hade behov av fler och trots stressad chef så tyckte Kehn att han antydde på att de behövde en till så jag känner mig både nervös och nöjd nu.

Visst, att vara ute i landvetter är väl inte precis en dröm men det är bättre än inget alls och det tar drygt en halvtimma med bussen som går från korsvägen så det är ändå smidigt för min del!

Btw så älskar jag min nya tröja från H&M

Känner att det kommer bli en stor favorit i sommar.
Sitter i den just nu och den är så himla bekväm^^

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Håller tummarna för dig!

Och känner du någon som vill ha en halvtidsjobbare någonstans så har du ju lilla mig ^_^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback