Kattöron

Jag var bara tvungen att kolla igenom lite loli secrets för att se att de inte hade sjunkt till gyaru secrets standard och tack och lov var det precis som vanligt. Mycket om olika kläder, märken, och attityder snarare än angrepp odylikt.

Hittade den här och skrattade till lite eftersom det är så sant

Inom lolita har det alltid varit okej med kaninöron.
Baby bla har haft många tröjor med kaninöron och de har alltid varit uppskattat. Men kattöron har alltid varit fail och fel. Har man haft det har man omedelbart blivit klassad som ita eller wapanes. Hur konstigt är inte det egentligen? Jag undrar hur det kom sig att det utvecklades till det.
Jag älskar ju kattöron men har i väldigt få situationer blandat in det i mina lolita coords.
Nu bär jag ju aldrig loli längre så det är ju inte ens en fråga för min del men ändå.
Åh det är vid såna här tillfällen som jag verkligen kan sakna lolita stilen. Verkligen. Så synd att jag började känna mig ful och tjock i det.

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag kanske bara fick för mig att du letar efter en sådan här tröja från cyberdog: http://www.pixbox.se/pic_show_id31792697.html



Vilket som har jag en kompis som jobbar på cyberdog i london och ibland säljer hon lite saker så det där är hennes pixbox med det hon säljer just nu :) Ett tips!

Hon heter B4TTERY0RG4N1C på Helgon ^-^

2011-05-18 @ 18:00:14
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback