Maaaow

Jag är väldigt trött!
Lyckades gå upp en timma för tidigt idag.
Kom ner till centralen runt åtta och när bussen kom in hade Vixs fortfarande inte kommit in så jag gick på bussen och ringde henne.
"Cissi klockan är bara tio över åtta"
Vi skulle åka med 09.13 bussen. Jag hade inte koll på att klockan bara var tio över åtta. Så sjukt segt.
Men jag gick in och satte mig på Espresso house, köpte frukost och tur nog så hade jag emd min dator så jag kunde titta på Downton Abbey medan jag väntade på att tiden skulle gå.


Sen bar det av till Gråbo idag igen. Vi var med på Gudstjänsten och sedan åkte vi hem.
Igår var jag över hos Bunny och Joakim och kramade på sötaste Martina som var uppe och hälsade på. Mycket trevligt. Snygg i håret var hon med :)
Vi såg en film som hette Winters bone. Absolut inte dålig men väääldigt långsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback