Maow maow maow

Nu ska jag starx åka iväg på fest!
men det kommer inte bli sent med tanke på att jag ska bli hämtad på centareln 08.15 imorn!!
Det är dags för mina små konfirmander att äntligen konfirmeras och Vickan och jag kommer ju givetvis vara där (även om det innebär att jag missa iamx och sthlm med min Anna baby *snyft*) Fanns inget jag kunde göra åt saken dock. Men men.
Jag blir lika förvånad varje gång jag tittar mig i spegeln med tanke på håret. Ena stunden är jag grymt nöjd, nästan känner jag mig jätteful. Men det tar nog lite tid att vänja sig. Har ju inte varit blond sedan jag var 16 typ.

En annan sak som glädjer mig just nu är att mina läsarsiffror bara stiger och stiger.
Inte för att det egentligen spelar roll hur många som kollar min blogg, det roligaste är ju nästan att själv kunna gå tillbaka i arkivet men det är ändå kul att se att antalet läsare ökar nästan dag för dag, eller hm, i alla fall vecka för vecka :)

Kommentarer
Postat av: althea

Sv; Haha de va väl mig en söt häxa i så fall ;-) Nä men det är Directions Plum jag använder. Får väl se om jag ger upp och byter till "vanlig färg" sen till hösten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback