Mitt nya rum :D

Med tanke på att Vickan och jag kommer få helt olika scheman i sommar
(Vickan kommer gå upp typ sju varje morgon och det kommer inte jag)
så har vi bestämt att jag ska flytta in till vardagsrummet.
Först har tanken på just det rummet inte vart jättelockande. Det är det rummet vi är i minst i och det som känns mest opersonligt så jag hade inga höga förväntningar om att det skulle kännas hemtrevligt att flytta in där.
Men jag ville heller inte ha krånglet med våra olika scheman så det kändes ändå värt det.

Det har fungerat jättebra att sova ihop med Vickis varje natt så det är klart att det känns lite sorgligt även om det känns kul att få ett eget rum.

Nu har vi ställt i ordning allt och bädat sängen så nu är det mest en del småsaker kvar plus att vi ska byta ytterklädesgarderoben mot min garderob så jag får in alla mina kläder hit.

 

Här är en liten film på hur det ser ut just nu.
Försökte ta lite bilder med men de blev inte så bra.

Här är en liten bild i alla fall ^_^


Kommentarer
Postat av: Grey

Pogo Alice! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback