Mysdag!

Åh vilken mysig dag jag har haft!
Började riktigt tidigt med att köa i drygt en timma på morgonen till telia som hade extrapris på HTC desire till de 40 kunderna. Bara tusen kronor, obunden.
Jag gjorde detta för min älskade lillebrors skull och kände mig riktigt duktig faktsikt.
Senare mötte jag upp pappa, Gustav och Samuel. Riktigt mysigt att ses.

Senare var det dags för Hammarkullen.
Det var så himla nostalgiskt att åka dit igen och jag gick till min gamla gård på sandeslätt och kollade runt. Mötte faktiskt två små tvillingar som bodde i just min lägnehet. Hur coolt ät inte det? De var hur söta och trevliga som helst. Försökte bjuda oss på godis och allt, haha.
Kommer lägga upp lite bilder senare.
Sen gick vi ner till själva festområdet. Åt langos och tittade på alla stånden. Blev tyvärr inget karusellåkande för det var bara jag som ville åka, men ville inte åka själv. Mne men. Så kan det vara.
Egentligen hade vi pratat om att gå ut ikväll men istället blir det mysig hemmakväll. Det funkar minst lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback