Picture post

Så!
Här kommer lite bilder från helgen.
Tog ju dumt nog inga bilder alls hos Markus men men.

Börjar med en bild på min outfit:

Topp och halsband från Cyberdog och kjolen är från Spacetribe^^


Myspicknick i Bältesspännarparken

Ett av Magdas uppdrag var att fråga folk om de kunde lista ut vilken dialekt hon hade^^



Vid ett tillfälle sprang Magda en km för Intersport (eller var det team sportia) som skänte xx antal kr per km till rädda barnen.

Något av det roligaste var när ett svensexegäng utmanade Magda på Poker och ställde upp bord och allt mitt på avenyn. Magda vann!

 


Sen bar det av till Björn för mer firande!

 

Här sjunger vi "Ja må han leva..."

Happy Nalle is happy!

Ingen vet vad Bunny och Soot gör...

Tack alla som var med och förgyllde helgen!


Nu ska jag försöka sortera lite kläder. Min byrå är överfylld, kan inte ens stänga den och jag har massa saker som måste få plats. Sen ska jag flytta in alla saker jag har i min och Vickans gemensama garderob till en egen här inne i mitt rum. Det kommer nog ta ett tag. Vet inte vad jag sak göra med alla kläder jag inte använder så mycket nu. Hatar att skiljas från kläder men funderar lite på att lägga ut lite på tradera men undrar om det verkligen är värt det. Det mesta är liksom basplagg som man kanske för en tia eller tjuga för...


Kommentarer
Postat av: mitsukai

Är det bara jag som känner mig gammal när folk i ens närhet gifter sig :P



Du är jättefin btw <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback