Simma!

Idag har jag faktiskt vart duktig och simmat!
30 längder blev det. Ska försöka simma varje tisadg kväll nu i fortsättning.
DEt behöver inte vara några långa pass. Detta tog liksom 25 min och det känns som dte verkligen är något jag behöver prioritera.

Bild från google
Det bästa är ju att jag trivs så bra i vatten så det här är verkligen en träningsform som passar mig.
Jobbigast är ju att håret tar så mycket stryk. Har ju badmössa och allt men håret blir ändå fuktigt och man måste tvätta det efter varje gång så...

Kommentarer
Postat av: Bunny

Vill du veta en rolig sak, det är en bild från simmhallen i Sjöbo, alltså där jag är ifrån :3. Sjukt random!

Postat av: Evelina

Wow! Var det 30*25m då? Det är ju jättelångt!

Själv är jag sämst på att simma, jag har bara simmat 1000 meter en gång, i skolan, är det tog mer än en timme....

Men jag skulle också vilja börja träningssimma.

2011-05-11 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback