Valborgs bilder

Hello!
Jag hade en galet fin valborg!
Spenderade i princip hela dagen i azaleadalen förutom en kortis då jag var hemma och pausade och bytte kläder.
Kom tillbaka till dalen vid nio tiden och då var det jättekallt :S
Träffade dock på massa gamla goda vänner, Richard, Jonathan, Essa, Magdis och Per, Marika och så min Anna <3
I alla fall så satt jag och Bunny i varsin stol och frös och klagade på vädret så det slutade med att vi gick hem vid halv tolv tiden.
Kändes lite tråkigt att det blev så tidigt och jag kände absolut att jag hellre hade gått på fpp med tanke på att det var 15 års jubileum och allt men annars är jag oerhört nöjd med dagen. Skulle ju även upp ganska tidigt idag för att jobba så det var ju inte helt fel att åka hem i någorlunda tid.


I was happy cat :)



Kim och Jojjo

Jag och Bunny<3

Mah boiiz

Bunnys sko var uppenbarligen väldigt intressant :P

Jag och Svanis!
Har tyvärr inga bilder från resten av kvällen sen :( Men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback