Firande

I helgen blir det dubbelt firande!
Idag ska vi gå på bio och se filmen In Time

Det är en thriller som handlar om att i framtiden så kan man leva förevigt, ia lla fall om man är rik för då kan man köpa sig mera tid. Efter att man fyllt 25 slutar man åldras och efter det måste man börja köpa sig tid för att överleva. Jag tycker den verakr lagom spännande!

 

Idag när jag kom till jobbet, nöjd med att jag bara skulle jobba fyra timmar och att det typ bara var personer som jag gillade som skulle jobba så sa Mathilda att jag skulle vara på Götgatan. Jasg hatar verkligen att de har den makten att de kan flytta runt en på det sättet. jag har ju lite bävat över att jag någon gång skulle bli skickad dit och emd tanke på hur extremt dåligt och illa bemött jag blev på XXX sist jag jobbade på en annan restaurang så kände jag mig smått nervös när jag traskade ner till Götgatan, som är den stora restaurangen vid utgången till Brunnsparken. Väl där visade det sig att jag skulle vara i lobbyn och städa och jag, som egentligen hatar att vara i lobbyn, kände mig rätt nöjd. Jag skulle slippa stå i den megastressiga kassa och vara den som inte hade nån koll på var något fanns. På det här stället fick jag en bättre rundvandring än senast och efter många om och men kändes det riktigt bra där ute. Vi var allt som allt fyra som jobbade ut i lobbyn och jag hade hand om den ganska lugna övervåningen.

 

Väl tillbaka på mitt riktigt McDonalds fråga bla Sigrid hur det hade gått och när hon hörde att jag hade haft det så soft sa hon att jag hade haft tur för typ alal är rädda för att bli skickade dit för det brukar vara fruktansvärt. Så jag är nöjd!

 

Nu ska jag hoppa in i duschen, måste hinna laga både mat, duscha och fixa mig innan jag ska ner till bion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback