Kawaii fotografering!

Igår kväll hade jag lite folk över från nobbet här!
Så jag, Vickan, Soot, Andreas, Jesper och Anthony festade på rejält ett bra atg in på natten.

Jag måste erkänna att det var lite jobbigt att komma upp vid halv tio idag inför Kawaii fotograferingen men det gick. Jag hade tur för den nya studion låg på gångavstånd hemifrån mig!
Det var jättetrevligt att träffa Jenny och alla igen. Och så kunde man passa på och krama på Anna en hel del med :D
Idag var det två nya modeller med, dom var supertrevliga! Paulina och
Johanna

Här är lite bilder från dagen!




Alla vill mysa med Bianca!


fotograf in action! Med Patrik känner jag mig väldigt trygg, han är så duktig!

Sneakpeak!

Blev helt kär i den här mössan! Ska åka och hämta en i veckan sen tänkte jag! me needs it!

Efteråt bjöd Jenny på thai! Mycket trevligt! Här är Anna och Candy!

Kommentarer
Postat av: Hoshi

Sv; Ja självklart! ^^ Ska jag maila bilder till dig? Jag la inte upp alla på bloggen nämligen :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback