Morr morr

Känner mig lagom nervös för att jag inte kommer få det där jobbet på Lindome.

Snabb recatch:
Jag var på intervju, allt gick super, ägaren ville anställa mig.
Problem: Jag tillhörde fel prioriterad grupp. För att han ska få bidrag för sin anställda skulle det vara en från "varit-borta-länge-från-arbetsmarknaden" jag tillhör såklart Jobbgaranti för unga. Hur som helsts å skulle hanr inga min jobbcoach som tipsat mig om jobbet och sedan ringa mig dagen efter. Han ringde inte. Efter nästan en vecka ringde han och då hade det tydligen blivit ett missförstånd mellan honom och Annika, min jobbcoach, där han hade trott att hon skulle ringa. Han börjar prata om nån lapp jag måste få från AF som både han och jag ska skriva på för att jag ska få praktik. Praktik? Jag är inte så intresserad av det utan vill ju ha jobb!! Jag ringer Annika som givetvis är på semester tills idag. Börjar undra om inte han på Lindome skaffat någon annan efetrsom det nu gått en vecka. Jag ringer Annika nästan så fort jag gått upp men hon svarar inte. Hon har inte svarat på hela dagen. Jag vill verkligen ha det här jobbet. Det verkade så himla mysigt och alla var så trevliga.

hatahatahatahata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback