Nuff said

När jag får pengar ska jag köpa ett nytt tangetborg!
Ett trådlöst, I need it like crazy!

Nu sitter jag och väntar på att min kycklingpaj som är i micron jag är jättehungrig! Men mest väntar jag nog på att tiden ska gå så jag kan få börja göra mig i ordning inför ikväll. har redan fördrivit tiden med massa bioshock 2, veckans brott och otorliga mängder med radio.

Pappa var här innan en stund med och det var jättetrevligt. Vi drack te och småpratade lite^^
Jag la btw in lite mer av min gamla färg på håret och jag fick en riktigt mustig röd färg som påminner om rödbettor! I love it! Tänk så mycket hår gör. På den korta tiden jag hade brunt hår vantirvdes jag verkligen och så nu när jag går förbi en spegel blir jag bara glad för att jag tycker att färgen är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback