Picture Post

Vilken härlig helg jag har haft!
Freak i lördags var ungefär som väntat, det var främst vännerna och människorna som gjorde festen så att säga. jag skulle jobba dagen efter och stannade kortare än vanligt. Har verkligen känt att det tar på mig att jobba dagen efter en helnatt ute.

Vi startade upp hos Bunny och Joakim och det var riktigt riktigt awesome med tacos och härligt folk!

Soot hade köpt den här cleavern till mig! Blev så himla glad verkligen. Ska ha upp den på väggen ovan för sängen sen tänkte jag.

Joakim fick äntligen sina födelsedagspresenter med!

Så här såg Vickan och jag ut!

Crazy girl :O

Fina Bunny! Fatta att jag är avundsjuk på dräkten! Vill med ha!



Lina, Brian och Kim!



Fick ingen ordentlig bild på Soot men han blev skitsnygg! Höll på stira delar av kvällen och fixade med sin läkar outfit! Så duktig! Fixade sprutor till händerna och allt möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback