Herr

Sitter i Borås med mammi nu och bara softar!
Ska vara här ett par dagar nu. Mamma ska ju åka till Bratislava i slutet på oktober och blir borta till jul så jag passar på att vara hemma lite och umgås.

Det finns en kille på jobbet som låter nästan precis som Herr.
Det är så smärtsamt och fint på samma gång. Varje gång han säger "Cissi" så känns det som om mitt hjärta hoppar över ett tag och jag blir nästan gråtfärdig.
Det har gjort att jag tänkt så oerhört mycket på dig på sista tiden. Ibland känns det fortfarande nästan overkligt att du är borta. Jag tycker ofta att jag ser dig på stan och vetskapen om att jag aldrig kommer få träffa dig igen slår ibland ner som en blixt och jag får så ont i hjärtat att jag nästan inte står ut. Att säga att jag saknar dig är en underdrift. Jag önskar så att jag hade berättat för dig hur vansiningt mycket jag älskade dig och tacka för allt som du gjort.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback