Party!

Vilken galet kul kväll vi hade i går!

Vickan och jag peppade verkligen hela dagen med städ, shopping och pynt av lägenheten inför kvällens stora fest.

När klockan var runt fem kom Karin Karino och ganska kort där efter Soot.
Vi hade sagt att festen skulle börja sex men tänkte nog att de flesta skulle droppa in efter sju eller så. När klockan var sju hade ingen mer kommit.
Tjugo i åtta kom äntligen Kim och efter det rullade det på rätt rejält. Trror vi tillsista hade runt 20 + gäster i alla fall!
Riktigt kul för det var flera som inte hade vaerit hos oss tidigare, som bla Michaela och Li, Lina och HP och sen då Jesper och hans kompisar. Roligast var nästan att Jesper hade med sig en kille som bara var 17!
Så himla kul då Vickan och jag tidigare hade skämtat om att Ja det är ju i alla fall ingen som är 17 som kommer. Haha.



Sov väldigt lite under natten och hade inte alls någon lust att gå till jobbet idag. Tur för mig att det var roliga människor som jobbade. Och att jag vann snittchecktävlingen igen! Känner mig så stolt.

En annan liten rolig sak var när det kom in ett par som ganska ofta brukar handla av mig. De är supertrevliga och vi brukar skämta ganska mycket om en gäst som handlade före dem en gång för 100 år sedan.
Hur som helst när den ena tjejen (som verkligen verkligen både ser ut och låter som en kille) skulle betala räckte hon fram sitt kort och fick med en liten lapp på baksidan av det. Jag tyckte att hon nog noterade att lappen kom med och tyckte det var väldigt skumt men gav den bara till henne och sa "Den vill du nåt behålla själv" efter att hon hade tagit betalt och fått sin dricka gav hon mig lappen igen och sa att den var till mig.
Så gulligt! På den stod ett intärnskämt och så hennes nummer. Jag vet inte riktigt om jag ska ta det här som att hon stöter på mig eller bara tycker jag är kul. Hum, svårt svårt. Tänkte skicka ett mess imorn i alla fall!

Nu är det verkligen dags att sova.

Kommentarer
Postat av: natalia

Tack för svaret angående skalen till motorola defy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback