Vinnare idag igen!

Idag vann jag en till tävling på jobbet!
Det är tredjegången på raken!
Vid såna här tillfällen känner jag verkligen att jag är en duktig försäljare.
Visst, folk har i alla tider sagt till mig att jag passar inom försäljningsbranschen så det känns verkligen kul att få det bekräftat på jobbet så där.

Framförallti idag då jag verkligen trodde att jag inte hade någon chans alla.
Meningen är ju att man ska merförsälja så mycket som möjligt. Jag hade haft en riktigt dålig timma och fick till råga på det gå på rast. Då var jag ju borta en halvtimma från tävlingen. När det var en halvtimma kvar låg jag på sista plats och hon som låg etta låg verkligen låååångt över mig. Tänkte att jag gör mitt bästa den sista tiden och så får det vara.

Så sen när tävlingen var över och Frida kom och sa att "Cissi är dagens stora vinnare" så blev jag verkligen glad. Inte så mycket för biobiljetten utan för att jag hade gått om alla andra på den sista korta tiden!


Jag på rasten! Hade lyxrast med dator, god mat och How I met your mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback