11

Haft en ganska bra dag på jobbet!
Känns konstigt att kunna jobba restaurangens hela öppetid eftersom vi på Hulta hade öppen från 07-01.

Åh idad hade vi ett gäng på runt 20 asiater som kom in under ruschen och alla ville fota mig. Det kändes lite jobbigt efetrsom jag hade en egen kassa att ta hand om men jag föröskte posa så gott jag kunde mellan kunderna. Tillslut var det en av gästerna som frågade "Är du känd eller nåt?" Så himla kul! Men visst, kan förstå att det tänkte så när det står massa folk runt en och fotar med både kameror och mobiler XP

Nu ska jag frossa i p1:s special om 11 september! Eftersom det är tio år sedan har p1 ängnat stora delar av dagen till specialprogram och dokumentärer! Jag tycker verkligen att 11 september är en intressant (och givetvis djupt tragisk) händelse och jag tycker det är väldigt intressant med olika konspirationshandlingar, USA:s svar på händelsen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback