Debatt

Iiiihp!
Jag ska vara med i SVT Debatt ikväll!
Häromdagen fick jag ett mail från Jacob Hallén från Piratpartiet som skrev att PP hade blivit inbjuden till SVT Debatt och att han ville ha med sig tre personer. Så man fick skicka in en intresseanmmälan och så skulle han välja tre personer han ville ha med!
Jag fick svar för några timmar siedan!



SVT Debatt är ett av mina favoritprogram och jag har faktiskt länge drömt om att själv få sitta i studion. Visst jag räknar inte med att få säga något men bara att få vara där känns fantastiskt och att få vara där som representant för Piratpartiet! Det kan ju inte bli bättre!

Programet startar klockan 22.00

Kommentarer
Postat av: MFQ/Luna

Whaaaaat! Ska absolut titta, gud vad roligt! :D

Postat av: Piratessan

Såg dig på SVT Play nyss och blev minst sagt förvånad! :)

2011-09-02 @ 12:20:11
URL: http://eva.dejmo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback