Jobb och tip

Dag att jobba nu igen då!
Idag sju timmar. Hoppas det går bra!
Hade ne helt fantastisk kväll igår.
Allt tack vare Bunny och Jokaim som kom och hälsade på mig på jobbet igår och berättade att det var Tip. Hade helt och hållet glömt av det. Hade inte tänkt att gå på Tip men ville gärna gå på förfesten som skulle hållas hemma hos Patrik. Med tanke på att alla andra skulle vara fint uppklädda tänkte jag med passa på att klä upp mif. Körde på svart-vitt och randigt och kände mig ganska fin!
Väl hemma hos Patrik fick jag träffa Bunnys Lina nere från skåne. Mycket trevligt!

Hur som helst så lånade Bunny mig pengar till Tip och jag följde med! Även om jag inte kunde stanna så länge så var dte grymt kul. Jättehärlig musik och ALLA var såååå snygga!!

Nu måste jag åka.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback