Morning

God morgon!
Jag vaknade precis. Antar att jag sovit nästan tolv timmar i natt men det var mer än väl behövt. Har annars sovit väldigt dåligt i helgen.

Testade igår att lägga i lite rosa färg i luggen och det blev väldigt bra så nu tänkte jag att jag skulle tvätta håret en gång till och dra ut lite mer färg och sen blir det Hello Pink again!

Mår inte så bra idag heller känner jag, bultande huvudvärk, täppt näsa, halsont osv mrn hoppas ändå det kommer gå över av sig självt. Ska ju träffa Anna imorn och det vill jag inte missa!
Ska bädda ner mig i ett varmt bad med frukost och lite Kropp och själ, ett annat av mina favoritprogram på p1.

Take care!


Update
Sitter med färg i nu, ser ut att bli lite mer röd i bottnen än jag hade hoppats. Det var där färgen hade släppt minst men jag hade faktiskt hoppats att den rosa skulle täcka det ändå. Men vi får se hur det blir när jag tvättar ur den! Jag hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback