P1 ringer!

Wii!
Im so happy!
Innan idag så berättade de på p1 att de skulle diskutera Madame Butterfly som just nu sätts upp på operan i Stockholm. Den här versionen är japansk inspirerad med manga och lolita influenser så Nordegren sa typ "så ska vi försöka se om vi kan få tag på någon lolita som kan kommentera"
pågrund av att han sa "få tag på" så tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga iväg ett mail om att om de inte hade någon annan så kunde de höra av sig till mig eftersom jag är insatt i kulturen osv.

Nu precis ringde dom, och hade redna bokat in någon annan. Men hon var å oerhört glad att jag hade hört av mig och vill tacka personligen! Hur coolt är inte det. Dom hade inte ens behövt skicka ett mail egentligen men hon ringde!!! Så vi pratade lite och hon berättade att hon var väldigt intresserad själv av det här osv.

Visst hade det varit jättekul att få vara med på radion men jag känner mig nästan ännu mer glad över att de ringde mig från redaktionen och tackade! Det gjorde verkligen min dag!!



Hur som helst så bad hon mig höra av sig sen efter programet och kommentera så det ska jag absolut göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback