Mer London!

Efter mina trevliga vistelse i Brooklyn  blev det alltså Green Park.
Känns som att man bara måste parka om man är i London. Finns så himla många fina parker.
Jag och Soot köpte med oss lite mackor från Pret och satte oss en bra stund i gräset och njöt av solen.

Senare gick vi vidare till Buckingham Palace och sen spenderade vi lite längre tid i Queens Garden.


Blev en hel del sight seeing den här dagen. Efter Queens Garden blev det både Picadilly Circus och Trafalga square!




Mindes att jag hade tagit kort här när jag var i London när jag var 15 och ville absolut ha ett foto från samma ställe. Tog mig dock en evighet att hitta bilden! Sp längesen det där var! Jag känner knappt igen mig!

Senare på kvällen blev det even more Camden efter ett snabbt ombyte och lite mer mat!
Givetvis besöktes Cyberdog även denna dag och köpte mig en till tshirt!

Är så himla gald för den där shrugen! Soot skulle tydligen köpt den till mig i födelsedagspresent men då var den slut i min storlek. Så tja det fick bli nu i istället. Den var verkligen snyggare på än vad jag ahde trott! Kände mig verkligen snygg i den, älskar sånna plagg som man liksom får en självförtroende boost av! Fick massa beröm för min outfit även denna dag :P Wow, you are wearing our socks! And Shrug! And Skirt!

På kvällen var vi så trötta att somnade efter att vi hade ätit en megapizza på gatan jämte vårt hostel. Men det var skönt att få sova ut med tanke på att jag kanppt fått fyra timmars sömn den natten.

Kommentarer
Postat av: Soot

Skoj att jag ser skitförbannad och uttråkad ut samtidigt på alla foton. Wee...

2011-09-29 @ 11:11:21
Postat av: Karino

Åh, Pret! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback