Freak!

Imorn är det dags för Freak show!

Jag hade egentligen inte tänkt att gå eftersom jag inte alls känt mig pepp på det plus att jag jobbar på morgonen efter.
Hur som helst så har jag nu blivit övertalad om att gå och det blir säkert kul men jag har noll inspiration till en maskerasd outfit.



Helst hade det varit kul att få ihop någon snygg prima ballerina outfit men det hinns helt enekelt inte med, hela morgondagen kommer ju gå åt Universeum!
Det blir nog bara katt kan jag tänka mig. Var ändå ett ganska bra tag sedan jag gick som katt och både Soot och Joakim ska med köra på det så det blir nog fint. Måste bara välja några fina kläder till med.

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Ih, då ses vi där <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback