Mjau


En sån här liten outfit hade inte suttit helt fel på ett konvent eller en maskerad.
Tror den hade gått bra till mitt hår med
.

Jag har verkligen varit superdålig på att uppdatera men jg har som jag skrivit tidigare inte haft så mycket att lägga upp och framförallt dåligt med bilder.

Tyvärr har jag blivit ganska rejält sjuk. Vaknade och mådde riktigt dåligt och kände mig helt febrig. Efter att ha varit uppe en sväng vid sju tiden så gick jag och la mig igen och sov till halv fyra. Efter det kom Soot hem till mig och lagade soppa och var allmänt snäll mot mig<3

Snällaste Jesper tar mitt jobbpass imorn eftersom jag är så pass sjuk. Hoppas dock att jag ska kunna jobba igen på söndag. Har inte råd att tappa fler timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback