Gifts!

Idag åkte jag till Borås för att träffa mamma och Timi som
precis kommit tillbaka från Thailand!
Hon hade med sig en hel hög med saker till mig och jag blev så klart hur glad som helst!


Allra gladast blev jag för linserna som mamma hade köpt. Det hade tydligen inte varit helt lätt att få tag på då hon inte ville köpa några ute på marknaden (plus att de bodde i en lite mindre by utan det där mega mega shopping utbudet) så hon hade varit inne hos en optiker som hade fått beställa in linser till sig.
Fick ett par blåa och ett par gröna. Ska absolut visa bilder senare!

Sen var det underbart att träffa Maowmers igen. Saknar honom så varje dag!



Titta bara på hans ögon! Jag tycker hela han påminner lite om Toothless från How to train your dragon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback