Misery loves company

Nu har jag gått två dagar på mitt nya jobba!
Och jag trivs jättebra måste jag säga.
Visst det är en hel del rutiner som jag behöver lära mig
Svårast har varit att få enn bra grepp om dne s.k. s-moppen och hur man bäst och smidigast moppar ett rum med möbler i, men det kommer väl. Annars är det väl mest saker som , vilka dörrar måste jag låsa efter mig, vilka går i självlås, hur lång tid ska det ta att städa ett rum, en toalett osv.

Men som sagt så trivs jag och all personal är megatrevlig!

Annars är det inte så mycket som är bra just nu.
Det mesta suger. Att ah folk som hatar mig är det värsta jag vet och det här är utöver det vanliga.
Jag drar mig för konflikter och i den här sitautionen har jag försökt göra allt rätt.

Imorn blir det tillbaka till städjobbet. Det är inte den enklaste saken i världen att gå upp efter fem på morgonen men jag gör mitt bästa. Hitills har det gått helt okej men efter ett tag med bara några timmars sömn per natt kommer det bli svårare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback