Red Lips

Till blont hår tycker jag att det supersnyggt med röda läppar.
Jag använder väldigt ofta läppstift men håller mig oftast till lite mer neutrala, diskreta färger.

Förra sommaren köpte jag dock ett ljust knallrött läppstift från Lumene som jag knappt använt alls.
Hittade det när jag var hemma i Borås häromveckan och efter att ha använt det några gånger kan jag starkt rekommendera det!

Färgen sitter hur länge som helst!!
Efter att ha varit ute i helgen och somnat utan att ta bort mitt smink så vacknade jag upp med en vag färg av röda läppar - pch det såg faktiskt inte skabbigt ut. Har aldrig varit med om ett läppstift som sitter så länge, när jag väl tvättade bort det sen var det väldigt enkelt att få bort dock. Något jag verkligen uppskattar. Hatar läppstift som snabbt tappar färg men när man väl ska få bort alla rester sitter det som berget.

Stiftet är från Lumenes serie Natural Code och färgen är 14 -Pure Red
Finns bla på Lindex för 69 kr


Bilder från google


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, det läppstiftet använder jag också! Älskar det <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback