Säljare

Vill bara säga att jag vann än en gång en merförsäljningstävling på jobbet!
Har vunnit x antal biobiljtter och den här gången vann jag lite godis



Det är inte det att jag bryr mig så mycket om vad jag vinner utan sbarare att jag vinner.
Jag vet att jag är en bra försäljerska, som jag kanske har skrivit om tidigare så stälde jag mig i en monter på bokmässan och låtsades att jag var säljare där och sålde lite böcker.
Det gäller att känna in kunden, boehov, önskemål och socialkompetens är bad som behövs.
Trots att jag aldrig hade hört talasa om fotograften Brutus som fotar fåglar lyckades jag få det att låta som att jag kände till honom mycket väl och sålde böcker till ett värde av över 500 kr.
Kanske inte mega-mycket men en stor grej för mig.

Att improvisera är något av det bästa jag vet.
På våran första improlektion under gymnasiet sa min lärare att det märktes att jag hållt på med impro innan. När jag sa att jag inte hade gjort det var det knappt att han ntrodde mig. Jag fick oerhört mycket bekräftelse av mina klasskompisar men för mig är impro vardag, jag har aldrig gjort det under "lektionstimmar" men jag antar att det har att göra med att fiktion/verklighet har samma värde för mig.

Oj vad förvirrat det här inläggat måste låta.
Bäst att sluta skriva nu.

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Hihi, klart att du är bäst <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback