Skicka tillbaka Torehammar till P3

Där hör han hemma.

Jag vill inte vara sådan, fördomsfull och irriterad.
Men det finns vissa människor i etern som jag inte tål.
Torehammar är en av dem.
Det är hela hans attityd som dryper av "Jag är störst bäst och vackrast" som så många andra på p3.
De har liksom skapat sig en egen liten värld där de hyllar och höjer varandra till skyarna medan många av oss ndra vanliga männiksor inte riktigt kan se någon storhet hos de flesta.

P3 är en musik och underhållningskanal. Det finns få program som inte är ren och skär underhållning, så som P3 Dokumentär och Verkligheten p3.
Tillskillnad från p1 då som verkligen har allt.

Att Henrik Torehammar håller till på P3 är inget jag bryr mig om, det är bara att inte lyssna på honom.
Men när han dyker upp i P1:s nya granskande program Detektor blir jag förbannad.
Jag vet, mycket pågrund av mina fördommar mot honom, och inte alls baserat på fakta.
Men jag är inte här för att gå ut med några sanningar.
Det vill däremot programmet Detektor som ska udnersöka påståenden, myter och liknande för att se vad som är sanning och vad som är fiktion.

Jag tycker att det är lite konstigt att ha med en person som är så uppenbart och uttalat vänster i ett sånt här program.
Visst, man måste få ha en åsikt kring politik och den kan bsolut få lysa igenom i vissa program, men inte de samhällsgranskande och kritiska som på något sätt ska presentera sanningar.
Gör du en dokumentär kan dina åsikter lysa igenom och gå som en röd tråd genom programmet men inte här.

Sedan kan jag ju lägga till att hans lite löjliga fösök till att vara humoristik och så extremt inlärda repliker är rent ut sagt patetiska.

Tillbaka till P3, snälla Henrik, p1 är ju min fristad från allt vad du och dina p3 kompisar står för.

Kommentarer
Postat av: fluff

damn rajt!

2012-07-11 @ 18:41:39
Postat av: fluff

jag stod inte ut med torehammars flåsiga "amen nämen hhhmmmmpff asså såhävva...."



eller med hans polare i studion som skrattade åt hans lustigheter om sitt "homogejande" som om han var ett barn.



det fick mig att undra hur folk, som ser sig som så heteronormkritiska, själva ser på homosexuella.

2012-07-11 @ 19:03:43
Postat av: fluff

men det fanns bra p3 program. P3 Pop, t ex som hade programledare med fullständig koll på vad dom snackade om.

2012-07-11 @ 19:05:59
Postat av: Miaka

Kul med någon som tycker samma. Jag STÅR ITNE UT MED HONOM, och nu kommer det bara mer och mer folk från p3 och flera program känns väldigt p3-inspirerade. Lyssande aldrig så mycket på p3, men jag ÄLSKADE Hej Domstol!



Bloggar inte längre här, det var dörför det tog sån tid att svara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback